TONIGHT IS THE NIGHT


PREMIÄREN AV CATCHING FIRE !!!!!!!!!!!!! Inatt vid tolvslaget smäller det ÄNTLIGEN. Den här dagen är viktigare än min egen födelse och till och med viktigare än mitt eget bröllop. Jag har haft nedräkning sen jag läste ut den sista boken i en solstol i turkish och tårarna föll ned för mina kinder. Det var ett av dom känslosammaste ögonblicken i mitt liv.

Just nu är jag så exalterad så jag vet inte om jag klarar att hålla ut till klockan 12. I vanliga fall hade jag ju haft stora jävla problem med att se en film klockan 12 på natten, tror inte jag gjort det under hela mitt liv?? Då jag är en riktig kvällsmänniska och gillar att sova efter bolibompa. Men inatt kommer jag inte ha några problem alls att hålla mig vaken eftersom jag äntligen ska få se fortsättningen av hungerspelen.

Åhhhh vill bara att klockan ska bli 12 NU!!!!! Längtar tills jag sitter i biosalongen med min lillasyster och ett wienerbröd. ÅH GUD nu ska jag hoppa i duschen så jag är ren och fräsch på bio. Man vill ju vara top notch när man ska se Gale på bioduken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback