Tisdag

Hola Amigas. Idag har jag varit på jobbe, gick finemangen. Slutade redan klockan 4 och då tog jag en snabbsnippa på stan för att inhandla en kräm, jordgubbskräm. Nej skoja jag mena ansiktskräm. Sen for jag hem å städa och åt middag. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Har inkräktat hos min syster och vi har kollat på youtube. När man behöver kärlek och närhet är det väldigt bra att ha en lillasyster. För även om hon kanske inte vill kramas med mig så kan jag tvinga henne och hota henne och hon kan ändå inte anmäla mig för vi är systrar hihihi.

Sen har jag försökt stryka en skjorta, det var skitsvårt. Jag hatar att stryka för jag fattar inte hur man gör. Men jag var tvungen att göra det för jag har börjat packa lite till stockholmo, det är bra att vara ute i god tid så jag slipper panikångest-attacker. Ska bli såå kul att åka till stockholmo igen, bo på hotell, åka flygplan, gå på bio och såklart shoppa satan ur mig själv. Har dock ångest över hotellfrukosten och har haft det väldigt länge. Önskar jag var en normal människa som kunde se fram emot en frukostbuffé utan dess like. Men kanske ska försöka vara normal och lämna allt som har med diet att göra hemma i skeå, det hade varit najs. Håll tummarna

Nu väntar jag på att fest hos laila och niclas ska börja på teven, ikväll ska min tjej Isabel Adrian vara gäst så det kan jag ju inte missa. Sen ska jag försöka somna i tid för igår var jag vaken aaaalldeles för länge och det blev väldigt jobbigt när väckaren ringde hehe. Hej då <3

2 Pics från när vi besökte huvudstaden i somras. På bild numero 2 ser ni hur slut man kan se ut efter en heldag med shopping hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback