Sunday

TJENARE!! Nu är halloween över för i år. Synd som fan tycker jag för jag skulle vilja ha halloween minst 10 gånger per år för det är ju så jävla kul. Jag funderar på att börja anordna halloweenfester lite då och då under årets gång, vilka är med?? Alla bloggläsare är inbjudna och kraven är mycket alkohol och kul utklädnad. Längtar redan

Meen iallafall igår så hade vi partaj här hos mig och det var really fun. Sen for vi också och klubbade och det var också funny bunny like always. Sen somnade jag som en prinsessa på ärten utan ärta för jag sov så jävla gott. Idag är jag inte så fasligt bakis heller, så jävla underbart. Det var typ länge sen jag blev jävligt bakis så jag hoppas att detta håller i sig. Men nu blir det tyvärr en nykter och lång period för mig, jobbhelger och en stockholmstripp väntar mig.


Idag är mina planer: 1. Hämta ut mina johnny bulls som legat å väntat på posten för länge 2. Äta pizza

Jag och min kissekatt igår ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback