STOCKHOLM-PICS

Här kommer lite photos från stockholm, bättre sent än aldrig. Det är dock mest bilder på mat då vi alla är ganska foto-skygga hehe. Hade ialllfall en suuperhelg och så kul att besöka den stora staden och dess shoppingutbud wihoo.

Lunchtime!! Hummersoppan med vitlöksbröd var yummi, Denna helg lyckades jag äta vad fan jag velat utan att tänka på bantning för första gången på tre år, så gott hehe.

Efterrätt-time. Vit chokladcheesecake med vit chokladsås. Typ det godaste jag ätit ever in my life. Vi var tvungna att gå dit dagen efter för att köpa en till hihi
Här är jag, väldigt trött och risig efter flygplansåkande. Jag undrar varför jag ser helt besatt ut, svarta ögon??? Jag har blå ögon egentligen


Middag och öl på pizza hut. Ganska god pizza men jag gillar nog dallas mer hihi


Dags för bio med min spanska kompis Francesca som köpt popcorn till oss. Hehe nej jag skoja det där är en tant som förmodligen ofrivilligt är med på mitt foto. Vi såg iallafall gravity i 3D och den var tyvärr inte så jävla bra.. Men jag älskar Sandra Bullock iallafall


Hotellfrukosten!! Jag och fanny hade planerat att lägga upp snygga bilder på instagram, fattar inte hur alla får så snygga bilder på sina hotellfrukostar?? Våra blev skitfula och det såg bara äckligt ut så vi kunde inte lägga upp någonting hehe. Men rostat bröd med ägg och kaviar var rena himmelriket


Panini och cheescake numero 2. Ska ringa dit och fråga om dom har hemleverans till skellefteå


En del av våra shoppingpåsar på hotellrummet hihi, hotellet hade fult golv. Harry P gick på teven och vi kopplade av med en cider. Xider winter är ganska äcklig, den smakar palsternacka, köp inte den.


Lördags-middag. Jag vet inte vad som hände men jag tog en hamburgare?? Jag som aldrig gillat hamburgare hehe. Men måste ha inspirerats av alla snygga bloggare t.ex. Forni och gänget som alltid äter snygga och lyxiga burgare. Den var iallafall SÅÅ god. Och fördrinken var den godaste jag druckit, appletini. Måste prova göra såna hemma.

Det var iallafall dom enda , ganska fula bilderna jag hade från stockholmo hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Nice pics! Glöm inte sätta in pengarna. Idag måste jag på verkstan!

Svar: jag har inte det beloppet
Sandra

2013-11-21 @ 12:27:47
Postat av: Emma

OKEEEJ jag måste veta var du ätit vitchoklad cheesecake????? då åker jag till dirr och äter upp allt dom har

2013-11-21 @ 15:40:18
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

kul att va i sthlm :D

2013-11-23 @ 20:47:16
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Mums! All god mat!!

2013-11-23 @ 20:50:30
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: jennie pluggar i los angeles

Mysigt:D

2013-11-23 @ 20:58:18
URL: http://jsjolin.blogg.se
Postat av: Lisa Radojewska

Åh vad fina ni är! gud vad allt ser gott ut!
Ni ser ut att ha haft en riktigt lyckad kväll!
Kram♥

2013-11-23 @ 21:00:22
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback