Smile bitch, IT'S FRIDAY

YEEEY friday och det här är jag nu på morgonen, vaknade upp med horsminkning. Nej skoja jag skulle aldrig kunna sova med smink. IDAG är det fredag och jag hade planerat att sova så jäävla länge men istället vaknade jag klockan 7 och har försökt somna om skitlänge utan något vidare resultat. FAN OCKSÅ. detta var min enda chans då jag ska jobba i helgen. Åhh så typiskt, jag vill ju på fest hehe. Men det vill man alltid men man kan ju tyvärr inte alltid dricka alkohol för då skrumpnar levern ihop. Istället får det bli en mys-helg och det är ju inte fyskam det heller. Jag älskar ju myskläder

Nu ska jag läsa bloggar jag missat denna vecka och sen ge mig ut på picknick. Nej skoja jag mena promenad. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback