sex and the mammaliv

Igår jobbade jag, vad annars. Slutade iallfall halv 6 , en tidig dag för mig. Sen var jag på kvällsöppet på stan en sväng med emmis och saris, köpte ett par örhängen , sååå fina ! Tyvärr dyra som ett as. Men mina enda fest-örhängen råkade jag tappa i golvet så dom gick i 1000 bitar så jag behövde ju ett par nya om jag ska kunna fara på något party. Men det var det enda jag ska köpa , måste spara pengar till ett nytt hår så jag inte är fulast i stan på nyårs och till london-trippen. Efter stadsbesöket kunde jag äntligen slappa framför paradise hotel med ben and jerry's. Ett väldigt bra moment i mitt liv. Älskar paradise så himla mycket hehe

Two pics from yesterday. Provade en ny b&j , den var inte så god tyckte jag. Vilken är eran favvo??? Tipsa mig gärna så jag vet vilken jag ska köpa nästa gång.


Idag började jag dagen med en promenad. Det var inge kul för inget var som vanligt. Jag är van att gå samma väg, se samma gubbe bära löv till skogen (???!`varför man bär löv till skogen brukar jag också fundera på.. Jag saknar redan den där gubben. Han är rolig att kolla på för han ser exakt ut som en sengångare. På vintern bär han inte löv till skogen utan då skottar han snö till en snöhög som ligger typ 50 m bortanför hans hus och det går så jääävla sakta och han går fram och tillbaka hela tiden haha älskar han) och såklart ha min vovve i kopplet. Nu var inget som förr, jag känner inte igen nånting, jag gick vilse och hamnade i en återvändsgränd. Jag vill hem

Så nu är jag ledsen. Men är iallafall äntligen ledig idag. Så ska väll städa och försöka få ordning nån jävla gång. Sen kanske gå in till stan och köpa en bok, vill läsa hannah widells "sex and the mamma-liv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback