Rebecca Stella for Nelly.com

Så var det äntligen dags igen - Rebecca släpper en ny kollektion för Nelly OCH JAG ORKAR INTE SÅ SNYGG HON ÄR!!!!!!!!!!!! Ibland är livet orättvisst. (eller ok, oftast) Men okej let's talk about the kollektion som denna gång är en nyårskollektion, så mycket snyggt!! Har faktiskt funderat en del på nyårsklänning. Förra året hade jag en guldpaljettig vippig grej så i år funderar jag på att köra på något kortare och tightare eller kanske en långklänning. Långklänningen från rebeccas kollektion är ju uuuursnygg och den gröna paljettisen också. Så jävulskt snygg färg och älskar att den har långa armar, klänningar med långa armar är så snyggt och classy. Problemet med dessa klänningar är ju att hennes kropp inte följer med på köpet. Kolla bara sista bilden.... Hon är drop dead gorgeous i the green dress men jag undrar hur den skulle sitta på mig. Har ju tyvärr inte den där röven eller tissarna. Så jag är lite skeptiskt för det här med öppen rygg för vet inte riktigt vad man gör av de såkallade "pattarna". Gillar inte sån här sugkopps-bh om ni fattar vad jag mena. Hmmm detta är något som jag måste fundera på. Kanske hittar något to die for i London!!! Eller så kanske man kan köpa billiga tissar i London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback