PODCAST-TIPS

Jag lovade ju att komma med podcast tips men har legat lite på latsidan. Förra gången tipsade jag ju om fredagspodden med hannah och amanda. Mina favorittjejer. Nu tänkte jag komma med ytterligare en tips eftersom jag började denna morgon med att lyssna på Hasse & Jenny. Dom är också två stora favoriter i mitt liv.

Hasse känner ni ju alla igen från efterlyst och ni som läst bloggen vet att jag haft en crush på honom ganska länge. Jenny Gormaz Strid (coolt och fint namn tycker jag) är tjejen som brukar rapportera live på efterlyst. Deras pod handlar såklart ofta om brott och grejer och det är jävligt intressant tycker jag. Det absolut bästa med deras pod är att dom alltid är så busiga, det får man inte se så mycket av i efterlyst utan nu är dom mer sig själva och man får lära känna dom på riktigt. Även fast hasse kanske är lite mer privat så berättade han iallafall just att han rökt hasch, det var kul tänkte jag. Jag skulle vilja röka hasch med hasse aro, det hade varit något att skriva på sitt cv. Nej nu skojade jag , det var ett skämt så snälla anmäl mig inte. Det roligaste med podden är när Jenny blir arg på Hasse, och det blir hon åtminstone en gång i varje avsnitt. Hon brukar skrika och bli crazy men det är jättekul. Så nu tycker jag nu borde lyssna på deras pod för dom säger själva att dom har 5 - 11 lyssnare och skulle gärna vilja ha fler, då har dom lovat att bjuda på tårta. Fast jag gillar ju inte tårta speciellt mycket så ska fråga dom om dom kan bjuda på lite bärs istället, det hade varit kul att festa med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback