Hemma i pyjamasen

EN outfitpic direkt från jobb-toan i fredags. Jag hade kjol

Jag har blivit ganska dålig på outfitpics, det beror på lite olika orsaker. 1. Jag har typ inga nya kläder 2. Hittar inga snygga kläder på stan 3. Orkar inte klä mig snyggt när jag ska sitta på en kontorsstol 4. Min iphone laggar jäveljävel och jag kan typ aldrig ta kort utan att den stängs av.

MENMEN back to reality. Jag har just precis kommit hem från att ha spenderat 12 timmar på arbetsplatsen. Wiho så kul :) Eller. Men nu är jag äntligen hemma iallafall , har tagit på mig pyjamas och lagt mig i sängen och ser det okända. Såå bra program. Skulle vilja vara programledare i den serien, det är mitt drömjobb på riktigt och jag kom på det nu. Hon ser ju ganska gammal ut den nuvarande programledaren så jag hoppas hon snart går i pension så jag kan ta över. Håll tummarna för mig nu grabbar

Imorrn börjar jag inte förrän 16.30 fan i mig så bra det känns. Men jag ska upp tidigt ändå för jag ska flytta flyttlass till läggan och prova skruva ihop en pall. Jag undrar hur det ska gå. Om någon händig (och snygg) singel-kille läser det här så får du mer än gärna hjälpa mig.

Nu ska jag spela stardoll och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback