fredag<3

Hej mina vänner och fiender. Idag har jag jobbat en lååång dag som alla andra dagar denna vecka.. slutade iallafall klockan 7 och då for jag hem och tog på mig mysdress sen mot cornelia för catch up with my best girls <3 Och såklart cornelias busiga lilla kattskrälle Misse<3

Kom nyss hem och är så trött att ögonen är bak och fram. Ska bli så jäkla skönt att sova hehe. Imorgon är det lördag och en new beginning på en ledig helg!! fantastico. Vill såå gärna klubba. Har inte varit på klubben på en månad! Vill dricka appletinis och dansa kudoro. Hoppas jag kan hota mina vänner att festa eller kanske locka dom att dricka. Annars får jag fara själv, why not??? som jesper i paradise hade sagt

Nu ska jag somna till fredagspodden godnatt <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag kan följa på klubben

Svar: ja gärna vi borde verkligen klubba nån gång
Sandra

2013-11-30 @ 12:27:09
URL: http://jenniifer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback