förgät mig ej

Hej nu är jag här. Jag hoppas att ni inte glömt mig fast det verkar nästan som det för jag har inte ens fått en enda kommentar att någon av er saknar mig. Jag är sårad. Jag hoppas ni kommer gottgöra detta.

Det finns anledningar varför bloggen legat nere, jag har inte suttit vid datorn en jävla sekund. Eller okej 3 sekunder igår men dom ynka sekunderna var jag tvungen att lägga på stardoll. Ehhh jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag gjort, herregud hade jag inte haft en blogg hade jag inte vetat vad jag gjort under min levnadstid. Men jag ska försöka komma ihåg vad jag gjort sedan vi senast sågs, för min egna skull.

I fredags jobbade jag länge och sen var jag på bio och såg catching fire, igen hiihii. Den är så bra att man måste se den MINST två gånger på bio, vill gärna se den igen men har inte råd, väntar på att en kille ska bjuda. Denna gång såg jag den iallafall med mina flickvänner <3.

Lördag vaknade jag före fan för att packa det sista av mitt liv i flyttlådor, så jävla tragiskt och förjävligt men jag har flännat nog över det här så jag orkar inte göra det mer. Klockan 10 var jag iallafall på jobbet, som tuuur var fick jag sluta tidigt så då blev det raka vägen till lägenheten och skruva och dona. Eller jjag skruvade inte så mycket jag var mest i vägen som en yr höna och fattade igenting. Sen gjorde jag mig klar för personalpartaj i nyhamn. Det var kul men jag blev tyvärr inte långvarig då jag kom dit sent och for tidigt för jag skulle jobbba på söndagen. Också blev jag ganska full och trodde jag skulle dö när väckaren ringde, fyfan.

Så min söndag spendare jag på jobbet men redan efter 2 timmar fick jag bli fri. Då tvingade jag fanny och hämta mig och sen skruvade vi möbler hela dagen. Det kan jag inte rekommendera att ni gör när ni är bakis, fy tusan. Vid middagstid fick vi nog och for och käkade på dallas mumsi . Sen dog jag i soffan och såg de tre första avsnitten av paradise hotel igen hihi. Vi har tyvärr fortfarande inga kanaler för vi fattar inte hur man gör

Idag har jag jobbat off course och sen skruvat möbler, a never ending story. Har precis lagt mig i sängen och måste sova NU för jag har grov jävla sömnbrist. Oj vad långt det här blev nu måste vi säga godnatt. Kan iallafall bjuda på några ynka bilder från the personalparty. Jag vet inte om jag var så fotogenisk den kvällen..


Kommentarer
Postat av: mattis

Vars har ni köpt bff-skalen☺️?

Svar: Dom är från H&M, köpte dom när jag var i stockholm =D
Sandra

2013-11-26 @ 00:01:34
URL: http://mattisk.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har saknat ditt bloggande , kul att läsa!

Svar: tack min lilla blomma <3
Sandra

2013-11-26 @ 09:11:49
Postat av: anonym

visa bild på den nya lägenheten sen

Svar: nej
Sandra

2013-11-26 @ 15:50:45
Postat av: Klara

Vem har du flyttat med och vars?:)

Svar: Jag har flyttat lite mer centralt med min pojkvän Danny Saucedo <3
Sandra

2013-11-26 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback