En tidig julklapp

Hej å hå. Alltså att jobba såhär långa dagar är inte bara tråkigt, det gör mig otroligt trött och jag hinner ju verkligen inte göra någonting annat än jobba!! Idag slutade jag 7, sen dess har jag bara hunnit hem, ringt till comhem och äntligen beställt tv, gjort en smoothie, duschat, torkat hår och betalat räkningar. Sjukt tråkigt.  Och nu måste jag sova för jag är så jääävla trött, jag måste få sova ut. Såhär blir det när man jobbar helg.. man får ju ingen chans till att vila upp sig. Längtar till på torsdag då är jag ledig och ska sova heela dagen.

Imorgon blir iallafall en lite bättre dag, slutar "tidigt"  - halv 6...... Men jag har iallafall en kul grej att berätta. Idag öppnade jag post från H&M och dom var jättesnälla och skickade 1000 kr till mig <<3 <3 mina bästa kompisar <3<3 Tyvärr blev det inte lika kul när jag såg varför dom skickat det till mig. Det berodde på att jag varit en lite för bra kund hos dom. För det beloppet hade jag kunnat köpa några märkesväskor. Fyfan hehe

Nej nu ska jag sova det är akut, natti

 
Kvällens outfit och kvällens julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback