Alla helgonas helg

Hello im back from other space. Igår var en helvetisk dag, jobb all day long och sen började jag och mamma det flytt-stök. Det sög. När vi äntligen var kalra köpte vi gottis från hemmakväll och satte oss och klickade hem möbler, då kändes det lite bättre.

Idag började jag my morning med en promenix , dusch och frulle. Sen har jag och mami varit på rusta, jysk och EM för mer lägenhetsshopping och sen varit till lägenheten och bärt upp allt. Hallelujah det tar på krafterna att flytta. Kom nyss hem och nu ska jag göra mig i ordning för halloweeenpartyyyyyyy jippi. Är såååå taggad och det bästa är att alla vi tjejer i gänget äntligen blir återförenade <3 Nu måste jag tända eld i rumpan vi hörs imorrn hejhej<3

Här är lite pics från last year:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback