WISHLIST

Imorgon är det exakt en vecka tills jag fyller år!! Wihoooo. Så lägg den 9maj på minnet. Det är dessutom krist-i-himmelfärds dag så alla är ju typ lediga! Helt perfa. Hoppas bara inte alla tänker för mycket på jesus himmelsfärd så dom glömmer köpa presenter till mig. Jag har inte funderat så mycket på vad jag önskar mig då jag ändå inte har någon som ger mig presenter, förutom familjen och vi brukar inte fira födelsedag så himla mycket hehe, jul är bättre. Men någon liten grej hoppas jag att jag får, jag fyller ju ändå 20 yey:D Så idag har jag skrapat ihop en liten lista:
 
 
Jag skulle kunna fortsätta på den här listan hur länge som helst men jag är trött och hungrig och det skulle ändå bara fortsätta vara önskningar (t.ex. en bil, dyrt smink, parfymer, osv hehe) Nu ska jag renbädda i min säng faan så jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback