victorias secret

 
Nu har jag hunnit gå en snabbis med hunden och sen duschat och smörj in mig med dom här godingarna från victorias secret, dom luktar så hiiiimla gott att man knappt kan tro att det är sant Tyvärr är dom inte mina utan dom tillhör min lillasyster fanny. Hennes kille köpte dom till henne när han var i new york!! Gissa om jag blev avundjuk??!?!? Både för att hon fick massa victorias secret-grejer och för att hon har en kille som köper grejer till henne hehe...
 
Nu ska jag ta det lugnt med ett glas iskall pepsi och sen gå och lägga mig. Skulle egentligen vilja lägga mig nu direkt men det är lite vääl tidigt hehe... Men snart får jag iallafall sova så jag är pigg på jobbet imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback