VARNING! (Varför jag aldrig shoppar på rea) VARNING!

När jag hittade leo-ballerina på rean blev jag jätteglad för jag har velat ha ett par såå länge men det har alltid varit slut i min storlek. Så jag slog såklart till när det fanns kvar i min size och dessutom var på rea. Nu vet jag varför det var på rea, det var väärldens oskönaste skor. Så idag när jag traskade på stan hann jag kanske gå 20 steg och sen ville jag dö. Var tvungen att gå och köpa skavsårsplåster för att göra ett försök till att överleva. Så jag har lidit hela dagen och när jag kom hem var det en ren befrielse för hjärta och själ men chock för ögat. Känsliga tittare varnas:

 
Fina för ögat men INTE så fina för foten.... this is the result:

 
AAAAAJJJJJJJJJJJ!!!! Ni ser, dom är så jäävla vassa så först skärde dom upp mitt skinn och sen även plåstret. Så, något som jag trodde var ett bra köp visade sig vara mitt sämsta köp. Jävla skit-sko.
 
 
Jajaja ialafall så har jag som sagt varit på stan, fick åka gratis buss både dit och hem. YEEEY värt att nämna hehe. Sen har jag varit på promenad med ebba och sen ätit mellis i solen. Nu måste jag städa lite och hinna göra nån slags matlåda för snart börjar jag jobba uhhhhhh vill inte jobba när det är sånt här väder.....Men men cash is king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback