valborgs

 
Mina fina väninnor från vårat valborgsfirande <3
 
Igår var det valborgs som ni kanske redan vet. Jag spenderade större delen på jobbet, tyvärr... 8-7 krigade jag på arbetsplatsen. Sen körde jag hem i 190km/h för att fixa mig redo för party så snabbt som möjligt. Sen styrde jag kosan mot evelina där mina väninnor och deras pojkvänner hade samlats.
 
Hade en väldigt kul kväll med alkohol och kompisar. Tyvärr gick tiden jävligt fort?? mest pga. att jag var där så sent tyvärrr. Men nu blir det inte mer alkohol på ett tag, för det första har jag inte råd, för det andra är mitt liv över då jag ska jobba varenda helg och för det tredje känner jag mig som en uppblåst ko. Har gått upp flera kilo så nu får det vara färdigt med mjölkdrinkar för ett tag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback