två bilder

2 bilder från min söndag
 
Första bilden är min hund, tro det eller ej. Det ser mer ut som en utter tycker jag. Vi var uppe på ett berg och det var så hiiimla skönt i solen. Sen gick jag genom skogen och hem till gården igen. Då åt jag lunch i solen, finn-crisp med avokado, smaaskens. Jag tror jag måste ändra min kost så kanske min mage börjar fungera igen. Det hade varit skoj. Så lite kolhydrater fick jag prova på.
 
Sen har jag varit och handlat med big mama. Vi shoppade lite inför tårtan jag ska göra till min födelsedag hihi. Nu hade jag tänkt prova på bananpannkaka!! Strängt förbjudet med banan egentligen men jag är i trotsåldern

Kommentarer
Postat av: Kompisen Emma

Fin tallrik! :D Jag vill ha sånna när jag flyttar, vart har A-K köpt dom? ;)

2013-05-05 @ 18:39:39
Postat av: Mor

En sån trotsålder har vi inget emot :)
Till kompisen Emma kan jag meddela att servisen är köpt på Bibo för 30 (trettio) år sen, men den finns fortfarande



En sån trotsålder har vi inget emot :)
Till kompisen Emmas kan jag meddela att servisen är köpt på Bibo för 30 (trettio) år sen, men den säljs fortfarande på samma affär!




2013-05-05 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback