Trötta Familjen

Trötta familjen - jag och min sambo Bullen. Älskar min nya morgonrock ag fick när jag fyllde år, bor typ i den nu för tiden.
 
Den här dagen har inte varit så jävla kul, men man ka ju inte ha kul jämt. Jag började iallafall må bättre efter en PN och en PW och efter en dusch på det blev jag som en ny människa, nästan. Känner mig fortfarande inte helt 100. Nu har jag ialalfall nyss ätit middag och samtidigt sett en brännskadad och varig kille på tv4pay. Inte så bra kombo tyvärr utan jag skulle nogväntatmed att se programmet. Det är ett jättebra program som handlar om en tjej som hetr Katie som fick syra kastad i ansiktet och nu hjälper hon andra människor. En jättebra tjej, den serien borde ni se.
 
Nu ska jag ta mig en latte och känna lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback