#throwbackthursday

 
 
Lite bilder från yran förra året, tyvärr dom enda bilderna som togs och dom flesta tog david hehe. Men guu vad kul det var och fan vad jag vill dit i år också. Är det ingen från umeå som läser min blogg och vill förse mig med ett gratis boende?? Smsa eller lämna en kommentar. Tack på förhand.
 
Idag är det torsdag och jag vaknade av att det var en miljon grader i mitt rum och att det var ett jävla liv utanför mitt fönster. Dom håller tydligen på lägga ny asfalt?? eller nåt. Försökte spana om det fanns någon snygg vägarbetskille men nä inte ens det. Eftersom jag visste att jag inte skulle kunna somna om så tog jag istället på mig löparsko och for ut och sprang. Det var varmt och jobbigt men det hjälpte mot bananasplit-ångest hehe....
 
Nu har jag klätt på mig och ska fara till stan för att köpa en ögonfrans. Jag har väldigt dyra hobbys, löshår, lösfrans, cigaretter & lightläsk. Ni som är unga och läser min blogg, gör tvärt emot allt jag gör så kommer allt gå fint.
 
Jaja nu ska jag äta frukost hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback