Söndagskväll

 
Såhär har min söndagkväll sett ut! Jag & Mami gjorde bananasplit för att fira morsdag hihi mums. Sen for jag iväg och spelade volleyboll med polare, väldigt kul faktiskt!! Tennis & volleyboll på en och samma dag ... herregud... jag som alltid hatat sport. Men det är faktiskt två kul sporter.
 
Nu ligger jag iallafall i sängen, nyduschad och fräsch som en nyponros. Har nyss betalat räkningar och fått ångest. Min ekonomi och mina viljor går inte riktigt ihop tyvärr hehe. Måste leva på vatten och bröd den här månaden pga att köpte nytt hår. Nu hade jag tänkt kolla lite tv4play, "Glamourmodell söker kärleken del 2". Jag såg del 1 förut och kom fram till att glamourmodell är nog inte en karriär jag ska satsa på. Det verkar i flesta fall sluta med att man blir ensamstående mamma och det är nog inget för mig.
 
Imorgon är det jobb som gäller, hoppas nåt kul händer också. Jag är pigg och alert på livet och vill göra kul grejer hela tiden, kanske fiska en fisk. Det hade varit kul, speciellt om man får ha flytväst. Flytväst var mitt favoritplagg när jag var liten. En sån här stor och orange grej. Den är både snygg och praktiskt. Det bästa är att man alltid känner sig säker och ombonad, dessutom är den jättebra då man lutar sig mot hårda saker så blir det ändå bekvämt tack vare det tjocka materialet. Det bästa är ändå den fastsydda visselpipan, så jävla bra. Jag tycker alla plagg borde ha en påsydd visselpipa så man alltid kan vissla på sina djur / kompisar.
 
Men oj vad klockan är mycket, nu måste jag slå igång avsnittet så jag hinner somna i tid. Vi hörs imorgon förmodligen. Godnatt kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback