söndag

Tjenis!! Visst har jag blivit en dålig bloggare?? Jag vet sorry. Men har faktiskt haft fullt upp på senaste, & när jag inte haft fullt upp har jag istället prioriterat att se "fyra bröllop". Mitt nya favoritprogram. Det är typ som halv 8 hos mig fast med bröllop!!!!!!!!!! Och man kan bara se det på tv4 play premium och det är bara en gratis månad så all min fritid måste gå till att se alla avsnitt som finns hehe.
 
Men igår illafall - Jag hade en mamma-dag. Det är en sån dag man är med sin mamma. Vi var först och shoppade loss till köket, ett av våra stora intressen. Vi var på lite olika affärer och hittade en massa fint så när vi kom hem installerade vi våra nya saker. Nu är det så himla fint i vårat kök så jag vill helst spendera all tid där hehe.
 
På kvällen såg vi film, åt nutella-tårta som blev över från kalas & lösviktsgodis. Nutella-tårtan är seriöst det godaste jag ätit. mMm ni måste prova. Sen blev det en tidigkväll för jag var så jävla trött efter en natt men för få timmars sömn och jag skulle dessutom upp och jobba. Så det är det jag gjort idag - jobbat. All day long. Har bara hunnit komma hem och äta middag. Nu hade jag iallafall tänkt he mig ut på en löprunda, blir skööönt efter en dag i kontorsstol hehe. Så vi hörs sen kanske
 
 
Bild från igår när jag & mami hade myskväll. Smoothie & choklad - den bästa kombon hihi=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback