SMILE, it's friday!

 
,
Hellooo it's friday!!! Har börjat dagen med att springa för att kompa gårdagens onyttigheter, igen hehe. Nu har jag satt mig i soffan en sväng men ska snart ut och sola fast det är tråkigt och jobbigt. Men ska man få nån färg den här sommaren är det ju bara att ta tag i solningen alltså.
 
Idag far alla till yran utom jag, men fick nyss ett mess från sara med en förfrågan om picknick med alkohol på atorp och det lät ju inte helt fel. Vi kan ha våran egna yra där hihi. Men jag har tyvärr en ångest som vanligt men jag ska skita i den och dricka alkohol ändå. Är så jävla less på mig själv så jag tänker trotsa mina egna tankar. Skit samma om jag väger 81,3 kg igen, jag var ändå gladare då. YOLO, det är mitt favorituttryck för det låter så roligt att säga - jolO
 
Men nu har jag mycket att stå i, ska hinna städa, sola, gå med hunden, duscha håret och kroppen, sminka mig, hämta ut mammas paket i hamn OSV så nu är det dags att agera. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback