SMILE it's friday

Jag har haft den värsta natten i mitt liiiiiiiv ! Eller iallafall när det gäller fysiskt välmående. Jag sa ju igårkväll att jag hade ont i magen men fyfan vad det eskalerade. Kunde bara ligga i fosterställning och gny som en rävunge. Men tillslut tog jag styrka till mig och gick upp och drack pepsi, tog 29 ipren och hedde värmefilten på max mot magen. Då blev det bättre i magen men då blev jag så jävla varm att jag fick panik och vallningar. Ja fyfan ni hör ju hur det låter!!! Natten from hell. Jag kanske håller på bli besatt av demon nu igen
 
Därför var jag heeltdöd när jag vaknade... men har iallafall inte ont i magen längre. Nu måste jag dammsuga mitt rum annars kommer min familj säga upp kontakten med mig. Sen ska jag på stan hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback