SKO-PROBLEM

 
Ingen har väll missat att nätta klackar är årets sommaplåga (hehe sommarplåga, där fick jag fan till det). Och som sagt är det min birthday nästa vecka och då hade jag tänkt köp en present till mig själv HIHI. Frågan är ju bara VILKA?????? Så jävla svårt beslut. Det här är fan svårarare än gymnasieval
 
Annars funderar jag på att gå helt fucking metal och byta spår och köra på dom här:
 
 
Perfekta jävla pumpsen i perfelta jävla nude-färgen. Fattar inte hur jag kunnat missa dom här!?! Skulle vara så förbannat fina i sommar till brown legs och sen till typ alltt... både jeans, shorts, vippiga kjolar och klänningar!!
 
 
Sååååå vad ska jag göra??? Ge mig eran opinion, ni brukar vara ganska kloka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback