Recept Nutella Semifreddo

Jag fick en förfrågan om jag kunde lägga ut receptet på nutella-tårtan. Och självklart kan jag göra det!! Den var så god så den helt enkelt måste delas med resten av världen! Here it comes:
 
 
 
Jag hittade receptet på fina Marias blogg, >HÄR< hittar ni receptet och fler bilder på tårtan! Direkt jag såg den på hennes blogg tänkte jag att "den MÅSTE jag göra"!! Eftersom jag är ett stort fan av nutella och har varit det sen barnsben misstänkte jag att jag skulle älska den, och jag blev INTE besviken. Det är lätt den godaste tårtan ätit, någonsin!!  10 av 10 får den av mig. Ni måste prova!! Så tack Maria för att du delade med dig av receptet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback