Rebecca Stella For Nelly

 
Det har varit lite för lite mode här på bloggen tycker jag, jag har för en gångs skull tänkt på annat. Men när Rebecca Simonsson visade dom här bilderna på hennes nya kollektion för Nelly kunde jag inte tänka på annat. Rebecca är ju helt fantastiskt, hon har aldrig gjort en kollektion jag inte gillat. Och den här spetsiga kollektionen blev såklart ingen besvikelse! Kommer vilja köpa allt... Klänningen var ju himla fin men himla kort såg den ut.. Och säger JAG att en klänning är kort då är den faaan kort hehe. Shortsen var också hur fina som helst men jag måste nog skaffa mig en rumpa innan jag skaffar shortsen hehe
 
Längtar iallafall tills allt kommer in på nelly!! Kommer bli som lilla julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback