REA-fynd

 
När jag hittade dom här två på rean kunde jag inte motstå, det hade varit en synd att inte köpa dom. Den söta, hallonröda kjolen blir heeelt perfekt i sommar till klackar och bruna ben! Den kostade mig en 50lapp!! FYND med stort F. Den gråa saken såg jätteful ut på bilden, och i verkligheten. Men sätter man ihop den med ett hårband i midjan blir den hur fin som helst. Kanske svårt att första vad jag menar men jag kan visa imorrn! Hårband i midjan har räddat mitt liv såå många gånger och har en hemlig förmåga att göra fula plagg fina! Så det är nog mitt bästa skönhetstips genom tiderna. Gråingen kostade förövrigt en hundring. Jäkla värt, älskar ljusgrått dessutom, tycker det blir så fint till ljust hår ?
 
p.s. konstigt jäkla format på mina bilder!! detta är pga min pappa har levt rövare på kameran och gjort någon konstig inställning så det ska passa våran tv????? Ehhhh ja VARFÖR skulle jag vilja se bilderna på teven är ju frågan... men jag gav honom ett uppdrag att fixa detta så jag hoppas att i framtiden blir det rätt format!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback