outfit

 
Såhär såg jag ut idag! Hade min nya gråa som jag visa igår och detta var det jag menade med hårband i midjan hehe. Ifall jag inte haft det hade den varit lång och ful men med ett hårband blir den lite mer figuranpassad och fin hihi. Hade dessutom kvar prislappen halva arbetsdagen så ingen har då behövt undra vart jag köpt den eller vad den kostade. HAHA ÅÅHHHHHH jag glömmer alltid prislappar på kläder, det är lite pinsamt
 
Annars så upptäckte jag nu att mina ben ser ut som en 9-årings när jag står med knäna ihop. Så ska nog aldrig mer göra en sån pose hehe..... NU ska jag äta banana-pancakes och sen ut å löpa. Tjingis

Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten fråga bara:) när du solar solle, hur länge brukar du sola då och vad kostar det, det du solar? :P vill sola så att det syns bra effekt men är tveksam om vad som blir fööör mycket liksom!

Svar: När jag solar solle brukar jag oftast sola 26 min, det kostar 80kr, svindyrt! Har du aldrig solat förut rekommenderar jag verkligen inte att du solar så länge utan kanske för 50-60 kr, vet inte exakt hur många min det är hehe. Men det är ju väldigt olika hur mycket man tål, jag bränner mig t.ex. aldrig! Var till och med i turkiet i somras utan att bränna mig och då hade jag inget solskydd alls! Så ifall jag var du skulle jag hellre börja med en kortare sväng för att se hur mycket du tål:)
Sandra

2013-05-15 @ 17:21:41
Postat av: Anonym

Snälla svara på övergående fråga?:$...

Svar: Gjort det nu!!! sorry för sent svar<3
Sandra

2013-05-16 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback