Outfit Of Today

 
Bättre bilder på dagens outfit, jag ser lite sliten ut men ni får ha överseende med att klockan var 06.30. Synd att jag har för mycket hår så man inte ser hur linnet ser ut, för det är jättefint med tunna axelband. Får visa nån annan dag helt enkelt. Annars så kan jag ännu en gång INTE rekommendera billiga skor från H&M, nu har jag fått ännu fler skavsår, känner mig näst intill handikappad och jag har slut skavsårsplåster. Men gillar jeansen som har en såkallad boyfriend-fit, men jag har ju ingen boyfriend så ni kanske förstår att jag köpt dom själv och inte lånat om av en kille. Köpte dom förra året och då såg dom ut SÅHÄR, fasen inte ens jag skulle kunna gissa på att det var samma byxa.
 
Undrar även om mina armar ser ut sådär på riktigt?!?!??fick en chock.blä. Det gör dom inte i spegeln. Isåfall borde jag nog äta choklad ikväll, det är ju ändå lill-lördag & jag är ledig imorrn hihi wihoo.
 
Nu ska jag sätta mig i solen ? Har inte hunnit sitta där på hela daan så nu är det dags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback