ONSDAG

Idag vaknade jag 04.45 och trodde att jag försovit mig, det hade jag ju inte. Men efter det kudne jag såklart inte somna om så jag har varit vaken sen dess. Låg och funderde på vad fan jag skulle ha på mig och kollade på massa inspo-bilder på instagram. Kom på att jag verkligen vill ha jeans med boyfriend-fit och jag har ett par sen förut men dom är lite fat-boyfriend-fit, alltså alldeles för stora. Men då kom jag på att jag har ett par vanliga jeans i lite större storlek sen förra sommarn så jag rotade fram dom och VIPS så blev det som att jag varit och shoppat nya jeans hehe. Kul historia va?? Kallar den "Sandras morgon med nygamla jeans"
 
Sneek peek på hur jag ser ut idag
 
Nu ska jag dricka latte & sen jobba heeeela långa dagen. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback