One small positive thought

Torsdag var det idag ja! Fast bilderna på mig är från tisdag men idag är jag så ful så det är synd om mig hehe. Idag är jag ledig, vaknade fört 8 och tänkte såhär "yolo" och somnde om till 11. Man behöver sömn.
 
Idag är mina planer att gå en lång prommis, fyfan jag har syndat så mycket i en hel vecka, druckit alkohol, ätit godis och knappt rört mig. Så nu är det dag för en detox som sagt. Sen ska jag även storstäda på mitt rum, locka håret, SOLA (fyfan är så jävla blek), kolla om spetsbyxan<33 & sen förhoppningsvis träffa girlsen ikväll. ♥ Blir en bra dag i think. "One small positive thought in the morning can change your whole day" :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback