NEWS

 
Jag var helt säker på att det var måndag idag så när jag fick mail på mobilen om hms nyheter kom jag på att det var torsdag och skyndande mig att kolla in nyheterna.. SÅ MYCKET FINT !!!!!!!!!!! Blir lyrisk. Mina favoriter har jag satt hjärtan på...
 
♥ Den perfekta "lilla svarta", spets kan ju vara lite horigt men när den är så hög i halsen som den här fina ser det bara klassiskt och elegant ut. Den här måste jag prova!! Hoppas den sitter som ett smäck. Det kommer vara det perfekta plagget när man inte vet vad fan man ska ha på sig på fest
 
♥ SPETSBYXAN... behöver jag säga mer?? Har ju bloggat om dom förut och dom är ju helt underbara. Finally i webshopen men jag tror jag vill prova dom IRL för det kan ju hända att jag är skitful i dom.
 
♥ Volangkjol. Finns det något snyggare än en puffig volangkjol och höga klackar? Jag tror faktiskt inte det. Isåfall kanske jax från sons of anarachy men det kan hända att dom ligger på delad första plats.
 
♥ SÖTASTE blusen mitt öga skådat på länge
 
♥ Kaftan med spets. Jättefult ord - kaftan. Men jättefin!! Och på H&Ms hemsida hade dom matchat den med dom virkade shortsen som också är med här uppe och som jag redan har  i min garderob
 
♥ FINASTE långkjolen ! Lite svårt att se hur den ser ut på produktbilden men gå in på hms hemsida om ni vill, där finns bättre bilder och då kommer ni hamna i extas , det gjorde jag.
 
Åhhhh jag vill ha allt men först och främst vill jag ha sommar så man kan börja använda fina kläder

Kommentarer
Postat av: vanessa

Ååh!!! Vill ha den svarta spets klänningen frpn HM fast i vit till min student men så klart så finns den inte!! :( :(:(:(:(:(:( Har du några tips om student klänningar som man kan beställa?

2013-05-03 @ 20:13:46
URL: http://vaaniias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback