my friday

Såhär såg min gårdag ut!!!! Hade full rull kastrull hela dagen.
 
Först jobbade jag, sedan åt jag en god räksallad på stan. Efter det blev det en shoppingrund med Emmisen & Sarisen. Jag och emma var även på BIBO och det var ganska kul. Jag köpte tavla och goda doftljus men emmisen shoppade loss massa fin grejer till deras nya lägga!! Åhhh blir så avis när alla kompisar flyttar........
 
Seeen for jag på hemmakväll och lämnade igen en film, sen på stan igen för ja glömde köpa ett puder hehe. SEN kunde jag styra hemåt. Då käka jag middag sen for jag och emmisen på solbacken. Vi hade kul på skopunkten och SYSTEMBOLAGET. Systemet är absolut min nya favoritaffär. Tyvärr blev det ingen shopping för mig då jag jobbar varenda helg..... men kanske ska köpa nåt ändå och supa för mig själv någon veckodag. Ska fundera vidare på det. Efter systemetpremiären for vi hem och bytte tröja sen for vi på bowlingen med massa people. Det är alltid kul attt träffa kompisar men bowling är fortfarande ingen favoritsyssla för mig hehe.. & DÄÄR var fredagen slut och jag for hem och sov.
 
 
Imorse ringde väckerklockan 07.00 och jag var skitttrött. Var tvungen att skjusa pappa till falkträsket men sen var jag på jobbet... ii en timma hehe!! Jag behövdes inte så fick fara hem wiho. Så nu är jag hemma och ska göra lunch sen ska jag och mamma på EM = europa möbler. Tjingen

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad är bibo det låter kul

2013-05-11 @ 15:13:39
URL: http://jenniifer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback