MODELLPOJKAR

 
Har ett serietips såhär på kvällskvisten, som egentigen kommer från min mamma. Serien heter "modellpojkar" och då får man följa några pojkar som jobbar som modeller och röker mycket cigg. Min favoritkille heter Oscar Spendrup och han vill jag bli ihop med. Han funderar ändå på att lägga ner modellandet nu så då kanske han har dit med en tjej (jag). Men jag kan verkligen rekommendera den här serien för både tjejer och pedofiler som dras till det manliga könet. Tyvärr finns det bara 6 avsnitt och dom är ca 13 min långa.. Men alla går att se gratis på svtplay fram till den 29 juni!

Tryck här för att komma till avsnitten:


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken fin pöjk han är! Ser fram emot att träffa Oscar :)

Svar: jag med :)
Sandra

2013-05-30 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback