MJUKGLASS

 
Åhh den här glassen kom just på reklamen på teven och då kom jag på att detta är förmodligen räddningen på min dåliga dag. Har sett den på affären flera gånger och tänkt DET DÄR måste jag prova. Men det har inte blivit av tyvärr... Och kommer inte bli av idag heller då detta inte är något som vi direkt har hemma i kylen hehe...
 
Därför efterlyser jag nu en person eller något liknande som kan tänka sig att komma hem till mig och göra glass. Du ska även ta med glass-sås samt kex som sätter glassen i (viktigt att det är våffla INTE strut). Smakerna jag vill ha på såsen är vit choklad & polka. Nougatsås har jag redan hemma. Belöning får du självklart och vad det blir för något kan vi komma överens om. Låter detta intressant? Smsa mig eller skriv till mig på facebook. Sandra Lindahl heter jag
 
p.s. vill du ha extra bonus och chans till bättre belöning kan du köpa med dig strössel, daim-kulor och polkaströssel är mina favoriter
 
MVH Ice-Cream-Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback