MIN HELG

Hej hej på er, jag är inte död jag har bara haft en fullspacklad & kul helg!! Kan skriva en liten summering så ni hänger med i mitt liv
 
 
 
 
 
Blev en myskväll!! Välbehövligt då vi var en trött gäng. Jag hämtade upp emmisen och vi for och handlade godsaker och sen hem till henne å wille, sebbarn komme också. Vi åt jordgubbar med glass på balkongen och sen såg vi dukumenärer tills mörkret trillade in och det blev dags för hemgång och läggdags
 
 
 
 
Började dagen med jobb, men fick fara efter 20 min heehe wiihooo så glad jag blev. Så då mötte jag upp emma på stan, vi gick en svängom och sen satte vi oss vid älven och åt lunch. Sen mötte vi upp sebbarn och emman for hem. Jag och sebbe shoppade loss på systembolaget och sen träffade vi hans kompis Adam. Men då var det dags för mig att dra in årorna för att parkeringen gick ut och jag var rädd att bilen skulle koka. Men det enda om kokade var jag, fan va varm bil. Så om ni såg en tjej som klädde av sig i bilen och körde i bh och trosa så var det jag. När jag kom hem åt jag jordgubbar med glass med my family på altan i solskenet. Jordgubbar och glass  är det bästa som finns. Sen gjorde jag mig redo för partaj, det blev stressigt som fan. Men jag hann i allafall få på mig smink och klädsel och sen skjutsade fanny mig till sebbe och sen for vi på party med Isak S och hans polare. ÄNTLIGEN fick vi träffa Isak S och äntligen var vi tre återförenade ? Så då var vi på partyt ett tag, det var 49 killar och jag. Jag trivdes som fisken i vattnet hihihi. Skoja lite bara. Vid 8 tiden gick vi till en annan fest på andra sidan älven där det var lite mer folk och lite mer tjejer. Så där var jag ett tag, men sen tog min alkohol slut. Då fick jag hämtning av Cornelia, Sara och Eve och vi for till Sara och drack vin. När klockan var dags for vi till allstar och köpte drinkar, sen for vi på verandan och sen fick jag hämtning av littless. Ojoj fullspäckad dag men väldigt kul dag
 
 
Idag är det söndag och jag är inte så jävla bakis. Så idag har jag och emma varit på alla solbackens butiker, sen for vi hem till emma och då gick vi till tennisplanen och spelade tennis med sara & några grabbar. Nu har jag nyss kommit hem och sitter och väntar på middag, grillat mums.

Gud vad bra helg jag haft och den är ännu inte över, en kväll kvar wihohooo. Vet ej vad som som hittas på ikväll men nåt kul blir det nog. Åh jag älskar sommar och livet. Jag har tyvärr bara bilder från fredagskvällen men jag bjuder på dom iallafullafall
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback