Little blue dress

 
Har fått många frågor om vart jag köpt min blåa klänning jag har på headern, den är från gamla goda H&M. I Umeå hade jag typ 10 min på mig att gå på stan, jag valde då H&M. Älskar Umeås H&M, speciellt deras smyckesavdelning.. den är helt sjukt. Men iallafall, jag hade 10 min på mig och jag visste att det väntades grillparty och jag visste att jag inte hade något att ha på mig. Såg då den blåa godingen och jag har ändå kollat på den här hemma i skeå men sen har jag aldrig orkat prova den. Men nu gjorde jag det för jag inte hade mycket till val, och tur det för den var förbannat fin och söt och satt som en dröm. Dessutom kostade den inte ens två hundralappar utan endast 199kr. Bra köp
 
 

Älskar färgen och modellen med markerad midja, volangen och hals-urringningen (hehe säger man så???) Förresten kul ordspråk va hehe. Nu var jag lite good girl gone bad men det var bara på skoj
 
Från umeås smyckesavdelning fick jag med detta:
Två nya favoriter. Var ett pack med 3 armband men det tredje var SKITFULT. Men älskar dom här två & gillade kombon med kornblått och ljusrosa, fint.
 
 
Nu är jag iaalfall hemma. Fick sluta tidigare jippi det behövdes verkligen, har nämligen mått AS hela dagen och gör det fortfarande. Har verkligen ont överallt, mår illa & har huvudvärk :( Är typ fortfarande bakis. Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan & se en film, ska försöka sova lite. Hej svej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback