leopardklädsel

 
En outfit från i torsdags, hade min nya leo-kjol!
 
Ser nu att än en gång ser mina ben ut som en 10-årings. Och detta fick jag till och med bekräftat när jag provade ett par jeans från H&MS barnavdelning... fanns bara i storlek 146 och jag tänkte "dom här kan jag aldrig ha" men dom satt som ett smäck, ett litet wake up call. Börjar sakta men säkert inse att jag är lite väl smal och att det inte är så jävla snyggt som ag fått för mig. Finns inga kläder som passar och jag har absolut inte en enda jacka som sitter bra. Men konstigt att jag inte har blivit tjock då det känns som jag ätit som en häst senaste två veckorna. Eller jag kanske har gått upp i vikt, jag vet inte, jag har inte vägt mig. Jag har dumpat min kompis/fiende Vågen och jag saknar honom inte. Att det var så lätt ändå att göra slut, jag bara bestämde mig. Bestämde mig även för att inte ha ångest och för att äta när jag är hungrig. Jag känner redan att jag mår bättre på psykiskt och fysiskt. Fan vad bra jag är hehe
 
Måste lätta hjärta och huvud som vanligt hehe. Nu ska jag ligga och dra mig liiiite till och se ett bröllop på tv4play. I veckan har jag funderat mycket på vilken låt jag ska ha när jag går ut från vigseln. Ett svårt beslut och jag har några jag funderar på men har inte bestämt mig. Tipsa mig gärna, det börjar bli lite panik. För igår läste jag tre tidningar och i alla tre stod det att jag skulle ha jävligt tur i kärlek nu hihhii. Hejhej!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

Svar: <3
Sandra

2013-05-18 @ 08:24:22
URL: http://jenniifer.webblogg.se
Postat av: Julia

<3 känner dig inte men tycker du är hur rolig och skön som helst! Sen väldigt klok också. Kram

2013-05-18 @ 09:21:11
Postat av: Nini

Åh blir så glad Sandra vännen! Du är stark och en otroligt vacker och klok människa!:-* <3

2013-05-18 @ 12:58:19
Postat av: Anonym

tack äntligen. folk har kommenterat på din blogg om hur fin kropp du har och hur du gör för att gå ner som du gör? har länge vilja kommentera något men att du är för smal. men vill inte att detta ska vara en sån där hatkommentar som någon säger för att trycka ner någon. och jag vet faktiskt inte ens hur jag ska förklara på nått sätt hur jag tycker utan att det låter elakt.. men är glad att du äntligen insett att du är en aning för smal.. men du är väldiggt fin iallfall! sköt om dig:)

2013-05-18 @ 17:42:42
Postat av: Mor

Det verkar som om din blogg har de klokaste läsarna <3

2013-05-18 @ 19:35:17
Postat av: Josefine

Åh så snygg! Vars är kjolen och koftan köpt? :)

Svar: Tack sötnos<3 Kjolen är från H&M och koftan är från indiska:D
Sandra

2013-05-18 @ 21:47:49
URL: http://takeyoudown.blogg.se
Postat av: rebecca

Måste bara kommentera att du genom åren alltid sett sjukt bra ut oavsett vilka siffror vågen visat. Lägg ingen energi på den mer utan må bra istället, kram!

2013-05-18 @ 23:44:26
URL: http://www.rebecca.blogg.se
Postat av: Anonym

du är ju fantastisk!!!!

Svar: och du med<3
Sandra

2013-05-20 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback