Ledig Söndag

 
Exakt ett år sedan. Ser glad ut men jag var depri då med, våren är alltid en jobbig tid i mitt liv. Eller den har varit det två år nu. Synd är ju de för jag älskar vår egentligen. Men men livet blir bättre men mitt huvud blir INTE mindre!!  haha helvete vad stort huvud jag såg ut att ha. Om jag får en kamera av gud när jag fyller år ska jag börja med bilder igen för fy vad kul de är att kolla tillbaka på
 
IDAG är deten ledig söndag. Har sovit så jävla djup att jag aldrig trodde jag skulle vakna, men när jag väl gjorde det var jag helt yr och vimmlig. Men det behövdes en ordentlig natts sömn. Just nu sitter jag och dricker kaffe, säkert jättebra för mig och mina magproblem. Samtidigt ser jag humorgalen och den där jävla yohio sjunger ted gärdestads låt och det kan jag ju säga redan nu ATT DET SKULLE HAN INTE HA GJORT!!!!! Han förstör min favoritlåt!! Hur vågar han!!!! Har alltid älskat låten "himlen är oskyldigt blå" & då vill jag ju inte att nån sminkad pojke måd vitt/blått spretigt hår ska sjunga den!!! Nä nu blir jag upprörd
 
Nu ska jag gå ut i skogen. Där finner jag frid och ro. Jag har inte hunnit vara i skogen så mycket denna vår, synd. Jag ska sitta på ett berg, lyssna på ted gärdestad (varvat med svensk hiphop) och finna ro i själen. Visst låter jag poetisk? tack. Nu ska jag kila hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du för att gå ner i vikt och hur lång tid tog det?:)

2013-05-06 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback