inte ett moln så långt ögat kan nå

2 Bilder från idag - inte ett moln så långt ögat kan nå.
 
Idag har jag som sagt jobbat till 12.30 och det arbetspasset gick snabbt som en vind. Så då for jag hem och gjorde lunch och sen åt jag och syrran ute på altan. Sen bestämde jag mig för att he mig ut och röra på mig, det skulle jag inte ha gjort. Jäävlar va varmt det var, speciellt pga. att jag hade svart långärmad..... Men jag överlevde iallafall.
 
Sen for jag och köpte tidningar och läsk på kåne och då fick jag äntligen skåda ursvikens nya kändis och även vår nya granne - Brolle. Han var snygg och jag ville bli ihop, det ville inte han. Tror det var pga. att jag inte hade några ögonbryn... synd.. men så är livet som osminkad blondin - ögonbrynslöst alltså. Eller så ville han inte pga. att han redan har en skitsnygg tjej som är mamma till han barn hehe. Såg henne på klubben i helgen och det syns då inte att hon fött ett barn........ hon hade en kort tröja som visade magen och jag kunde inte ana en endaste liten lös skinnbit. Synd för mig som består till 20% av löst hängande skinn.
 
Men men, jag kom över Brolle ganska fort och for istället hem och solade. Det är nog en av dom värsta aktiviteterna som finns. Man blir varm och svettig, man får ont i ögonen, man blir aldrig brun & inte nog med det så får man hudcancer. Nä det var sista gången jag solade.
 
Nu är jag helst slut pga. dagens hetta, ligger i sängen och gömmer mig från solljuset. Tänkte snart hoppa in i duschen och sen göra middag men jag är sååååå trött så allt kändes jobbigt. Ikväll vill jag se bio. Det kommer ingen annan vilja. Jag ska fara på bio själv, eller med Brolle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback