I love smoothies

 
Hejhej nu är det en sandra med vit nacke som talar. Eller iallafall är mitt nack-hår samma färg som resterande delar av skallen. Äntigen är den svarta fläcken borta och tack till min mamma som tvättade min nacke i handfatet.
 
Nu har jag gjort en smoothie och ser dokumentär på fyran. Den handlar om dom tre tjejerna som kidnappades och hölls fångna i 10 år och som nyss lyckades rymma. Fyfaan så hemskt. Jag börjar inse att mitt liv kanske inte är så illa ändå - jag har inte blivit kidnappad, hållits fången som sexslav, blivit misshandlad dagligen och inte heller har jag fött en våldtäktsmans barn. Så det är ju något som är väldigt positivt, för mig då. Det enda bra dom tjejerna hade i dom här 10 åren var att de fick mat från mcdonalds varje dag. Hoppas bara han var snäll nog och kunde variera litegrann för man skulle nog bli less på att äta samma burgare varje dag. Jag gillar inte ens hamburgare, jag hade bett han köpa nuggets eller mcflurry.
 
Men fyfan så hemskt och jag hoppas att han kommer brinna i helvetet i all oändlighet. Ni borde se dokumentären!!! Kommer säkert upp på play snart för nu är den slut och nu ska jag istället se någon tjejfilm. Vilken vet jag inte, jag har försökt samla på mig en massa kul tjefilmer men ge mig gärna något tips!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback