How to match..

 
Fick en kommentar från en tjej (antar jag, hoppas jag annars var det en transa, nej skoja förlåt) som hade problem att matcha virkade shorts och bad om min hjälp and off course ställer jag upp. Jag älskar dom vita virkade shortsen fast jag trodde att jag skulle lessna eftersom dom varit på kartan i två år nu, men icket, love them!! Eftersom virkade shorts är ganska speciella i sig själv och gör typ hela outfiten på egen han så tycker jag det är snyggast att matcha med något ganska basic. Enkla linnen med snygga skärningar och smala axelband är ju sååå inne nu och dom passar ju perfekt  till dom virkade shortsen. Även fina skjortor och blusar passar jättebra, även jeansskjorta! Färgerna jag skulle satsa på är basfärger, svart, vitt grått eller blått Till fest matchas dom snyggast till ett par höga heels men till vardags tycker jag det är snyggt med ett par kängor för att "bryta av" det söta! På kvällarna kan det ju bli kallt och då kanske det blir svårt att veta vad man ska ha för jacka, jag skulle antingen köra på tighta skinnjackan, passar alltid till allt och blir också så att den bryter av det söta!! Eller så skulle jag köra på en lite längre "maskulin" kavaj för ett snyggt helheltsintryck. Hahahha fyfan vad ful jag låter
 
Men men , I hope you like it och hoppas du kan börja använda dina virkade shorts ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback