H&M NEWS

 
Börjar denna torsdagsmorgon (precis som alla torsdagsmorgnar) med att kolla in H&Ms nyheter. Var inte såå jävla mycket som jag kommer hänga i min julgran i år. Men något jag defenitivt vill hänga i granen är den v-ringade långklänningen, den perfekta svarta kjolen & den vita/blåa bikinin. Har faktiskt provat bikninin för både vitt och blått är så jävla snyggt till en brun kropp. Men jag insåg att jag inte har en brun kropp och att jag förmodligen aldrig kommer visa mig i bikini så det blev inget köp för min del. Men en hett tips till er andra illafall!!
 
Jaja torsdag som sagt och det första jag gjorde var faktiskt inte att kolla h&m:s webshop utan det första jag gjorde var att ta en löptur, SEN kollade jag webshopen. Och samtidigt ser jag paradise hotel från 2009! Man kan se alla avsnitt gratis på tv6play upptäckte jag igår natt!!! Bästa som hänt mig
 
Nu är det frukostdags och sen hade jag tänkt fara och sola solle och köpa en hårinpackning. Har jag slösat flera tusen på detta jävla hår är det ju lika bra att jag behandlar det väl. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback