Halv 8 hos sandra

Jag idag på jobbet, naaaat
 
Idag har jag jobbat hela långa jävla dan. Från morgon till natt. Var väll inte det roligaste man kan tänka sig göra när det typ har varit bästa vädret på hela året... men men det kommer ju förhoppningsvis fler dagar. Jag fick faktiskt sluta en timma tidigare och jag har kul kollegor så jag ska ej klaga!!

Sen jag kom hem har jag hunnit med löprunda, dusch & nu ser jag gårdagens avsnitt av "halv 8 hos mig" och dricker en smoothie.. Ska se dagens avsnitt också och sen lägga mig till bädds. Jag har längtat efter min säng hela dagen, jag renbäddade ju igår och jag sovde så jävla gott. Ville verkligen INTE stiga upp imorse för min säng var så hiimla skön. Men snart är vi återförenade igen.
 
Imorgon jobbar jag bara till 12.30 så jag hoppas på lika bra väder imorgon:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback