GRATTIS SIS! ?

 
 
2 Bilder från min kväll.
 
Min littlesistah tog körkort idag, GRATTIS IGEN LILLAN ? Jävlar vad du kommer få skjutsa mig hehe. Bara så du vet så bokar jag dig på lördag:D Iallafall så ikväll tog vi en självklar premiärrunda! Vi hämtade upp emmawi och sen gled vi runt och invigde fannys körkort. Hon var väldigt duktig, duktigare än mig och jag har haft körkort i två år hehe. Men var iallafall riktigt mysigt att hänga med mina favorittjejer vid älven ?
 
Kom hem för ett tag sedan och har gjort en smoothie till kvällsfika. Jag har blivit starkt smoothie-beroende. Just nu vet jag inget bättre faktiskt. Gillar fan smoothie mer än choklad och då är det fan allvar hehe. NU ligger jag iallafall i sängen, är leeeedig imorgon men är så himla trött efter en dag med full rulle och en natt med lite sömn hehe. Men ska iallafall avrunda kvällen med senaste avsnitten av morgan och ola-conny, mina favoritkillar. På tal om favoritkille, sebbarn kommer hem och då blir jag som vanligt jätteglad:DDDDD SÅ jag är RIKTIGT taggad till helgen, om det går enligt planerna nalkas det grillparty, inflyttningsfest & utgång. Som pricken över i:et ser vädret ut att bli super! Och som prickarna över ö:et har jag ny frippa till helgen. Fan vad jag längtar till fredag och frissan. Och något som är ännu en prick är att jag kan handla min egna alkohol till helgen WIHOO så kul.
 
Men nu ropar morgan och ola-conny på mig. Vi ses imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback