Godnatt?

 
Äntligen är denna dag över. Den har fan inte varit kul, har mått dåligt fysiskt och psykiskt och då finns det inte så många mer sätt att må dåligt på. Har haft grov ångest heela dan så jag blir helt slut. Jag får så lätt ångest, över det mesta faktiskt. Puh. Men nu ska jag iallafall sova & ska ta igen alla timmar sömn jag missat dom senaste dagarna, då blir nog livet lite lättare.
 
Jag läste i en bok att man ska avsluta dagen med bra tankar, INTE dåliga. Så nu ska jag hitta på bra grejer med denna dag. 1: Mitt hår blev mjukt och fint efter duschen 2. Ola-Conny gjorde en fin puma-tatuering 3. Jag har inte ett brännskadat ansikte 4. Jag fick sluta tidigare från jobbet
 
Nu ska jag slå igång en film och sen sova. Imorgon börjar jag jobba kl 17 så kan ju egentligen sova hur länge jag vill. Godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback