Glass & Bakfylla i stora lass

Hallå där köp blåbär. Idag har varit en rätt så jobbig dag pga baksmälla. Den sitter fortfarande i sig tyvärr. Så snart ska jag sova och det ska bli så jäääävla skönt. Men tyvärr blir det igen lång sömn då det är upp å jobba som gäller imorrn. Fan jag orkar inte
 
Idag har jag iallafall varit bakis & hängt med my bff. Vi chilla i solen & köpte glass. Sen for jag och handlade och sen for jag hem och åt middag. Ikväll har jag trixat med bloggdesignen som jag hoppas ni ser, var så jävla less på nyårsbilden på mig själv. Detta har tagit mig hela jäävla kvällen. Fast det kanske var för att jag såg "det okända" & åt godis samtidigt.
 
 
Bild från min och emmisens glass, vi gick all in i glassås-hyllan. För gud vad goda glass-såser det finns. Och det tänker man ju typ aldrig på att man kan äta??? Men det kan man ju. Och det borde man, minst en gång i veckan.
 
 
Detta var vad vi använde oss av. Polkasås, nougatsås & vit chokladsås. Mmmmm feeels like Im in heaven
 
 
Nu är det ta mig fan dags att hoppa i säng. Imorgon väntar ett arbetspass på 12 timmar fan va kul. Naaat. Åhh hatar att vara bakis en hel dag och sen jobba direkt efter. Man behöver en till helgdag. Det är något jag ska jobba för att införa i svea rike, är ni med mig??
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: amanda

vart kommer den fina blåa klänningen från som du har på heathern?:D

Svar: från H&M:D
Sandra

2013-05-19 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback