Fat Amy

Godkväll små amöbor. Nu har jag just lagt mig till bädds. Gick bra att jobba ett kvällspass, tiden går faktiskt himla fort. Men hade ju kunnat göra massa andra kul grejer istället.. men men. Para är bra. Klockan är för mycket som vanligt, jag kommer aldrig få igen mina sömn-timmar. Hoppas bara jag kan sova inatt utan att vakna av en mardröm!! Jag och mamma har sett väldigt mycket spök- & andeprogram på senare tid och det kan nog vara en bidragande faktor, drömde nämligen att min mamma var besatt. Det hoppas jag aldrig att hon blir för jag kommer inte ha råd att anlita en exorcist. Men då är det ju bra att jag sett så himla många såna här program, jag kanske kan driva ut demonen själv. Så ifall nån av er läsare är besatta/känner någon som är besatt så kan ni ringa mig så kan jag få träna på er. Eller så ska jag fråga min kompis Sebbe om jag kan få träna på han, han är nämligen lite besatt. Han bet sin kompis August i sömnen. Det konstiga med drömmandet var att innan jag fick en besatt mamma så var jag på en fest och hånglade med två killar, det var konstigare än att drömma om demoner tycker jag för det var väldigt länge sen jag hånglade med en kille på fest. Men jag kanske drömde om vad som kommer hända i framtiden, hoppas. Hehe skoja. Nu är jag såhär trött igen som jag brukar vara och då brukar jag skriva konstiga saker så jag tänker nog sova nu.
 
Eller först MÅSTE jag se klart en jättekul film jag började se igår, Pitch Perfect. Jag fattar inte att jag aldrig ens hört talas om den??!??! Den är jätterolig och skitbra!! Ni måste se. Min favoritskådespelare är med, Rebel Wilson. Hon är världens roligaste, i den här filmen heter hon Fat Amy.
 
 
 
Hahaha åh jag älskar henne och börjar bara skratta vid tanken på henne. Nu ska jag slå igång och skratta mig till sömns, hoppas jag drömmer om fat amy.
 
Imorgon väntar 12timmars jobbpass igen.... faan vad många såna pass jag har nu. Kom nyss på det egentligen uppenbara.. att det är pga att jag fått heltid nu. Puuuuh längtar tills jag gifter mig rikt. Godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback