familjefest

Tjaa, Sandra här ikväll igen. Idag har jag hängt i solen vid älven, det är det bästa man kan göra en sån här dag. Jag hängde med massa killar och ba chilla. Sen åkte jag med mamma hem och åt middag på altan i solen. Det var jobbigt för vi blev trakasserade av en geting och det var helt sjuukt varmt. Sedan funderade jag och fanny på vad vi skulle göra med våran kväll, så kom vi på den ultimata idén: systembolaget. Vi tänkte helt enkelt "yolo" och for på bolaget och shoppade loss. Sen hann vi med att handla och panta också. Handla var kul men panta var ett helvete, maskinen blev full flera gången så det tog typ ett år. Men vi blev 373 kr rikare. Sen for vi hem och tog oss en redig drink i solnedgången, även morsan ville vara med på fest och pappa också när han kom hem från gymmet. Jag har en ganska rolig och bra familj, kanske den bästa i hela mellanöstern.och norden.
 
 
Nu har vi förflyttat oss in och satts oss till ro i soffan istället, men snart är det dags att sova för jag är heelt slut. Ledig imorrn igen tack som fan. Men alla far till yran utom jag.... ingen har hört av sig om boende??? konstigt tycker jag. Ni kanske har skickat sms till fel nummer.
 
Nä nu ska jag ta mig ett glas med alkoholfri pepsi och sen sova. Imorgon ska jag nog sola och avgifta min kropp från alkohol och socker, det måste jag nog göra i en månad framöver efter detta kalorikalas hehe tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback